Retur- og afbestillingsregler

Er du ikke tilfreds med din bestilling?

 

 

Vi vil gerne vide, hvordan vi kan blive bedre!

Du kan returnere din bestilling inden for 14 dage efter modtagelsen, ubrugt, eller sende os et billede via e-mail, der viser, at produktet er defekt. Vi vil bekræfte billedet, og i de fleste tilfælde kan vi løse problemet uden tilbagebetaling. Vi garanterer, at dine penge bliver tilbagebetalt til din konto inden for 5 hverdage efter, at du har modtaget din bestilling eller bekræftet et billede via vores kundeserviceteam.

Vigtigt: Skønhedsprodukter og varer købt under udsalg eller andre rabatter kan ikke returneres.

 

Returneringer via post

Du har op til 14 dage til at bytte et produkt til en anden størrelse/farve eller anmode om pengene tilbage, hvis det leveres til et pakkecenter nær dig efter, du har modtaget din bestilling.


1. KONTAKT (HJEMMESIDE E-MAIL)

Kontakt os først via e-mail for at få returadressen. Da vi har forskellige distributionscentre, skal vi finde ud af, hvilket center din pakke kommer fra, baseret på årsagen til returneringen.


2. VEDLÆG FØLGESEDLEN

Pak produktet så sikkert som muligt i den originale emballage, og angiv dit ordrenummer. Som afsender er du ansvarlig for returfragten. Bed derfor altid PostNord om et sporingsnummer, når du returnerer pakken. Når du har sendt pakken, kontakt os via info@thomsenkobenhavn.dk , hvis du ønsker en tilbagebetaling eller en anden størrelse/farve.

Bemærk: Vores hovedkontor ligger i udlandet. Vær venligst opmærksom på, at du skal sende pakken til vores leverandør, når du returnerer produktet, da de håndterer ordrebehandlingen for os.


3. FRAGT

Pak pakken på samme måde, som du modtog den fra os.

Gå til det nærmeste pakkecenter (posthus eller pakkeshop) og returner din pakke.

Som nævnt tidligere, kontakt os venligst via e-mail, så sender vi returadressen til dig, så du kan foretage de nødvendige handlinger.

Når produktet ankommer til vores lager, vil størrelsen/farven blive justeret hurtigst muligt, eller en tilbagebetaling vil blive ordnet.

(Igen: For returneringer, kontakt os venligst først via e-mail for at sikre, at det bliver håndteret korrekt.)

 

 

Annulleringer

Hvis du ønsker at annullere en bestilling, skal du straks kontakte os på info@thomsenkobenhavn.de Hvis du annullerer dit køb inden for 15 minutter, kan vi ubetinget tilbagebetale dine penge. Ellers skal varerne returneres til os, så snart de ankommer til dig.

 

Fragtomkostninger

Det er kundens ansvar at betale eventuelle fragtomkostninger ved returnering af et produkt. Disse omkostninger refunderes ikke. Hvis du får en tilbagebetaling for dit køb, vil fragtomkostningerne blive trukket fra, hvis de ikke allerede er betalt af dig.

Hvor lang tid det tager at få dit byttede produkt afhænger i høj grad af, hvor du befinder dig.

Vi anbefaler altid, at du bruger en sporbar fragtservice eller forsendelsesforsikring!

Produkter som undertøj, lingeri, strømpebukser, hårprodukter, cremer osv. er ikke omfattet af Thomsen Københavns returpolitik af hygiejniske årsager. Disse produkter kan ikke returneres og vil ikke blive accepteret.

 

Afviste eller ikke afhentede pakker

For alle afviste pakker eller pakker, der ikke afhentes på udleveringsstedet, fratrækker vi disse omkostninger fra tilbagebetalingen. Vi er en lille virksomhed og kan ikke dække disse udgifter. I nogle tilfælde kan vi tilbyde at sende pakken igen mod et mindre gebyr, som varierer fra sag til sag. Hvis kunden ikke længere ønsker at modtage ordren efter afvisning eller manglende afhentning, kan vi kun refundere 60% af det betalte beløb og beholde 40% på grund af de omkostninger (produkt- og forsendelsesomkostninger), vi har haft. Vi beder om din forståelse. Afhængigt af situationen kan yderligere administrationsgebyrer pålægges. Disse eventuelle ekstra omkostninger udgør 39 dkk.